MyBlog

Életem és Én! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A szeretet hiányát az ember soha nem pótolhatja, ám a szeretet minden mást pótol.

2009.06.08. 00:58 - EgyetlenSas

Tízmilliószoros Telihold nap avagy a megújulás napja.

A mostani telihold napja (ritka nap) változást hozott nekem is. Elhatároztam, hogy leszokok egy rossz szokásomról és helyette felveszek egy jót ezen a napon. Rendet raktam, kidobáltam egy csomó kacatot és eltakarítottam pár dolgot az utamból. Kívül és belül is. A sebem is leesik lassan, megújul a bőröm teljesen. Hálát adtam az életemben a mai fontos dolgoknak és szeretettel gondoltam másokra. Még a telket is megnéztem az álmomból. :D Nem találtam semmit, de lehet kezd összeállni a kép.

Végre sikerült beszélnem unokatesómmal és választ kaptam 1-2 kérdésre... amik viszont Újabbakat is vetettek fel egyben... :S Az biztos, hogy nagy löketet kaptam és nem érzek semmi félelmet. Nagy válaszút elé érkezett az Életem! Kb. 1 hetem van eldönteni mit is akarok valójában. Maradni még a múltban és itt megtalálni (vagy rájönni) amit (mit) keresek vagy megindulni egy merőben Új Jövő felé és itthagyni mindent!... A jelenem bizonytalan, a jövőm pedig méginkább, hisz a jövő nem más mint jelenbeli cselekedeteink következményei. Késélen vagyok és bármelyik oldalára eshetek. Még stabilan állok de mindkét oldalra nézek. Ha elindulok merre menjek. Nagy lehetőségem van. Hatással vannak rám a jelen eseményei, de a végső döntést nekem kell meghoznom... Tudom, hogy semmit sem ad akkor az élet amikor felkészültünk rá, ezért nem félek. Úgy érzem, napokkal ezelőtt komolyan eldöntöttem mit akarok a multammal. Akarom folytatni a jövőmben, azt akarom, hogy része legyen minden ami eddig volt. Ahhoz azonban, hogy most jól döntsek szükségem lesz rá, arra, hogy akar-e a jövőm része lenni ő is mert a mai nap felgyorsította az eseményeket.

Amikor keresem nem találom. Mikor elkezdek a saját életemmel foglalkozni, arra koncentrálni, rendbe és jobbá tenni azt, akkor jön el!

A bejegyzés trackback címe:

https://sasblog.blog.hu/api/trackback/id/tr871170510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása