MyBlog

Életem és Én! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Itt a Világvége?

2010.05.11. 18:53 - EgyetlenSas

IGEN!

Csak nem olyan értelemben, ahogyan azt most sokan gondolnák...

Manapság sokat foglalkozunk ezzel a kérdéssel. Itt vannak a katasztrófák, Nostradamus jóslatai és a Maják is megírták. Vagyis éphogy nem, 2012. december 21-én végetér a naptáruk és lenullázódva újra indulna, ami egy újászületésnek felel meg. Sokan ehhez kötik a Világ végét is, ami bizonyos hiedelmek szerint igaz is. Ma kaptam egy levelet melyben Swami üzenetéről volt szó a jövőt illetően. Érdekesnek találtam, de egy kis utánnajárást követően be kellett látnom, Sai Baba Swami nevével ellátni az üzenetet, nem felelne meg a valóságnak, ezért nem is közlöm a cikket.

Egyvalamiben azonban hiszek, és remélem hamarosan mindanyian megtapasztaljuk, nagy változás előtt áll a világunk, ennek az anyagias pénzvilágnak leáldozott és jön egy felemelkedő, magasabb szintű Világ, egy más rezgésen! :)

Én, az Életemet legalábbis a Szeretet értékeiben fogom élni... ahogy eddigis.

„Mind szomjasak vagyunk, de csupán az élet tengerének felszínén úszó növényeket rágcsáljuk, ahelyett, hogy közvetlenül innánk a vízből.
A növényekben kevés a víz és nem oltják szomjunkat. Ha végleg meg akarunk szabadulni szomjúságunktól, mélyre kell merülnünk, túl kell lépnünk az összes látszólagos konvención, hogy felfedezhessük az élet alapjául szolgáló igazságokat”.                                                                    

Swami Rama
 

Itt vagyok, Szép Napot mindenkinek!

;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sasblog.blog.hu/api/trackback/id/tr751993109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása