MyBlog

Életem és Én! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Álmodj többet amíg ébren vagy

2009.06.06. 19:01 - EgyetlenSas

Ma valami plusz energiát kaptam.

Valami pluszt ami arra bíztat, hogy higgyek. Higgyek még a mesékben mert megéri. Mindig is úgy gondoltam megérdemlem, de olyan útra tévedtem ahol még nem jártam. Tudom, hogy a boldogságom nagymértékben vagy leginkább saját hozzáállásomon múlik mégis, ha őszinte vagyok, nem vágyom már igazán extrém dolgokra. "Csak" őszinte, szívből jövő Szeretetre, szerelemre és együttlétre majd azzal akivel egymásnak lettünk teremtve! ;) Hadd próbáljam elmondani, kb. mi a helyzet...

Rendkívül pozitív gondolkodású vagyok. Minden dolognak a jó oldalát nézem. Egész életemben boldog voltam, vagyok. Tekintsük a "nyaralást" most a "boldogságnak" egy példa erejéig! Olyan ez, mintha minden évben hosszú időre spanyolországban nyaralhatnál míg az átlag emberek csak a Balatonra juthatnának el pár hétre (félreértés ne essék, a Balaton is szép hely). Le tudnád élni az életedet így, hidd el, spanyolország nagyon szép hely. Szóval én minden évben ott nyaraltam és nagyon boldog voltam ezzel. Nemrég azonban, idén eljutottam a seychelles szigetekre és ott tölthettem pár hónapot. Csodálatos volt. Jó kis nyaralás! :) Most ismét spanyolországban vagyok. Le tudnám így élni az életemet nagyon boldogan, de már tudom milyen a seychelles szigeteken. Szeretném megismerni azt mégjobban. A kérdés, mi lesz majd a jövőben? A másik mit akar és meg akarja-e tudni milyen lehet a közös utazás? Érdekli-e Őt, és ha igen, akkor képes-e legyőzni akár minden eddig ismert törvényét, kiszakadni a földből és el is jönni értem ha kell... Nem tudom, de valami ma azt súgta nekem higgyek, álmodjunk többet amíg ébren vagyunk és eljuthatunk akár Dubaiba is!

... nekem pedig fontos mit akarnak, mert ez csak akkor érdekel, ha eljönnek velem!

Hola

A bejegyzés trackback címe:

https://sasblog.blog.hu/api/trackback/id/tr571167840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása